utorok 14. februára 2017

Čokoládové pusinky

V poslednom čase pečiem podľa receptov, kde mi zostávajú nevyužité bielka. Odkladám si ich do malých uzatvárateľných pohárikov do mrazničky. Keďže sa mi ich tam nazbieralo už 12 kusov, bolo treba niečo vymyslieť. Občas robím Pavlovovu tortu, občas mandľové sucháriky. Dnes som narazila na Pintereste na čokoládové pusinky. Lákavá fotka a ľahký recept rozhodli. 
Ani som si neuvedomila ako sa mi to k dnešnému dňu hodí.
Pusinky pre mojich najbližších.
Ingrediencie:

3 bielka
200 g kryštálový cukor
1 kávová lyžička vanilkového extraktu
80 g čokolády

Postup:

Bielka vyšľahajte do hustej peny a za stáleho miešania postupne pridávajte cukor, kým bude hmota lesklá a cukor rozpustený. Prišľahajte vanilkový extrakt a nakoniec pomaly krúživými pohybmi roztopenú čokoládu tak, aby hmota zostala mramorovaná. Na papier na pečenie lyžicou urobte kôpky. Medzitým si rozohrejte rúru na 120 °C a pusinky pečte 30 minút. Potom rúru vypnite a pusinky tam nechajte 1 hodinu chladnúť. Plech vyberte a pusinky nechajte vonku úplne vychladnúť. 

Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz

 





3 komentáre:

  1. Pusinky vyzeraju velmi chutne. Vdaka za recept. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka pusinky vyzerajú mňamkovo mame ich radi...zajtra ich skúsim, prosím ťa čokoláda môže isť na varenie alebo aka? Ďakujem za receptik :-) Krásny víkendik ti prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala doma 52% čokoládu z Lidla. Podľa mňa sa nič nepokazí ani našou čokoládou na varenie. Andrea

      Odstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...