štvrtok 22. októbra 2015

Bublanina s malinami a černicami

Recept na bublaninu mám, ale hľadala som niečo ešte jemnejšie. A našla som recept u Adrianky. Mám v mrazničke celkom slušnú zásobu malín a černíc, tak som bublaninu dnes vyskúšala. Moje "deti" to isto ocenia. Bublanina je naozaj jemná a výborne chutí. 
Recept Vám tu písať nebudem, ale ak by ste ho chceli vyskúšať, pozrite si ho na blogu Chute a vône mojej kuchyne. Nájdete tam množstvo iných úžasných receptov. 
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz


8 komentárov:

  1. Milá Andrejko, krásná vzpomínka na letní koláče , hezké dny Sonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten koláč vyzerá chutne, škoda že nie je tu na stole. Akurát rozmýšľam, čo dobré by som si dala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko takové chutě nám předkládáte.Maliny a ostružiny..to je určitě velmi dobré.Pěkný večer.Anna.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrea , tá prezentácia !!:D Ten nádherný mini podstavec máš v eshope ? čau e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Erika, ten porcelánový mini podstavec v e-shope nemám. Je od firmy Party Lite, kde nakupujem krásne sviečky. Predávajú prostredníctvom svojich obchodných zástupcov. Moja kamarátka mi ho zaobstarala. Ja ho na sviečky nepoužívam, ale výborne sa na ňom fotia koláčiky. Andrea

      Odstrániť
  5. Andrejko, ty mi ale děláš chutě! Koláč vypadá taaak lákavě a určitě výtečně chutnal... Hezký večer, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, krásné fotky! Už když jsem fotku zahlédla, říkala jsem si, že bude tvá a nespletla jsem se :-) Krásný večer! radka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...