utorok 9. decembra 2014

Tafelgut

Čas chladného počasia a čajíkovania je tu a ja som sa rozhodla konečne ochutnať jednu z nádherných sád čajov Tafelgut. Priznávam, že ako prvé ma zaujali ich nádherné dózy. Vybrala som si sadu Seasons Blend White Living. Dózičky sú s krásnou šedo-bielou etiketou s hviezdičkami, bodkami, prúžkami a ornamentom.
A potom príde aj tá neskutočne lahodná chuť a vôňa čaju.
Zatiaľ som ochutnala dve z príchutí  a to ovocný čaj s jablkami a vlašskými orechmi a ako druhý prišiel na rad čaj rooibos s kakaovými šupkami a plátkami mandlí. 
Už teraz sa teším na ďalšie chute.
Pekný deň
Andrea

8 komentárov:

  1. Andrejka, tieto čaje už dlhšie sledujem a asi dozrel čas na ich ochutnanie....a krabičky sú nádherné...kde sa dajú kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooooj, tak to je nádhera!!! Videla som ich v e-shope, všetky majú krásne dózičky a príchute tak rozmanité....
    zásoby máš na celú zimu, tak si ich s radosťou vychutnávaj:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Andrejko, taky je miluji! Mám již několikátý a dózičky jsou překrásné! U vás je tak kouzelně... Krásný advent, Veronika. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andy, o týchto čajoch som nikdy nepočula, kde na to chodíš?
    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, jsou opravdu skvělé - dokonalá chuť i balení...
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čaje vypadají lákavě,přeji krásný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, dózičky jsou famózní*** a čaj musí být lahodný... krásně k vám ladí i jako dekorace :-) Přeji Ti nádherný a poklidný čas adventní***

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, letos jsem koupila tyto čaje jako dárky, tak doufám, že budou mít obdarované radost! I sobě jsem si asi 2 koupila, tak už se na ně moc těším. Loni jsem ochutnala s brusinkami a byl výborný! Nádherné fotky, jako všechny!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...