pondelok 14. apríla 2014

Veľkonočný veniec

Nápad som našla na Pintereste a odvtedy som stále rozmýšľala ako vyrobiť veniec na zavesenie. 
Až kým som v obchode nenatrafila na sadu troch prútených vencov spojených retiazkami od najmenšieho po najväčší. Dajú sa rôzne rozkladať a môžete použiť len niektorú časť.
Ja som použila len ten najväčší s priemerom 55 cm. Visí nad pultom kuchynskej linky.
Je trošku jednoduchšie zdobený ako predloha, bohužiaľ som mala málo zeleného materiálu. 
Ako osvetlenie som použila svetelnú reťaz s ružičkami.
Pekný deň
Andrea

17 komentárov:

  1. Andrejko, je krásný, jemný, něžný, křehký.... Osobně mi tam už žádné další "zelené chrastí" nechybí .-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrej,
    vytvořila jsi nádhernou něžnou dekoraci. Ty růžičky jsou skvělé-
    přeji hezké předvelikonoční dny!! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adka je nadherny :) Krasne sviatky Mira...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko kráááása,a ty růžičky jsou nádherný.Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je krasne.. vacsinou vidim svietiace dekoracie v zime.. paci sa mi, ze u teba ju mozem vidiet aj na jar :-) a pritom nie je vianocna, ale prijemna, prirodna a s nadchom teplych jarnych dni :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, moc krásné a elegantní! Krásné dny přeji, Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No ale akáže paráda ... super!

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, vypadá to úžasně ,,,, Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko je kouzelný,ta světýlka jsou moc krásná !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezky sis naparádila kuchyň Andrejko! S těmi růžičkami to teď musí být romantika...
    Posílám pozdravy,Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, je krásný a světýlka se mi líbí moc :)Moc pozdravů!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná, jemná dekorace. Perfektní blog:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...