utorok 28. januára 2014

Relax po víkende

Víkend som mala pracovný, tak trošku relaxu v utorok nikomu neuškodí. 
Kávička, linecké keksíky a môj nový biely netbook, ktorý som dostala od celej rodinky mojej sestry k meninám, to je dokonalá kombinácia. Nie je to u mňa zvykom, ale dopriala som si aj trochu hudby. Väčšinou počúvam rádio iba pri šoférovaní. 
Biele slúchadlá z Tchiba požičané od mojej dcéry dokonale zapadali do dnešnej voľnej hodinky. 
V kľude som si poblúdila po blogoch a Pintereste a poukladala pár inšpirácií a fotiek.
Dokonalý relax sa samozrejme neobišiel bez mojej vernej spoločníčky Vilmušky. 
Ďakujem všetkým za návštevu blogu, je veľmi príjemné tu s Vami tráviť čas. 
Kiežby ho bolo viac.

Pekný večer
Andrea

21 komentárov:

  1. No páni ,Andrejko,tak to je relax se vším všudy :) ...prostě bílá krása...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z fotečiek sála neskutočná pohoda. Sú krásne, určite si si to užila. Prajem mnoho takých pohodových dní, pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No to je príma relax Andrejko !! a bílej notík je i můj sen :o)) jen ty bílé Skullcandy máme doma v lila provedení s lebkou :oD ..ach ti kluci !! :o)))) príma večer :o) papa Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vám do bytu, do té krásy ladí i kočička! Je krásná a ty oči! Super relax sis užila Andrejko. Měj se stále tak fajn! pa Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné, přesně takový podnos jsem postrádala minulý týden, kdy jsem byla nemocná a hrneček balancoval na matraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po pilné práci je takový relax zasloužený! Krásné fotečky§
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zááávidím .. aj cicu chceme - pre drobca . Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Áno, maj sa stále tak fajn!

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky se nám stává, že máme pracovní víkend, pak by se ještě jedna neděle hodila, viď Andrejko! Věřím, že sis odpočinula, krása!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko ,úplně ti závidím relax v takovém království:)Ano, kéž by bylo víc času! Měj se prima!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, to je nádhera! Vše do sebe tak krásně zapadá..A Vilmuška má cit - šla mimo relax určitě vyvážit bílou a moc se jí to povedlo :). Jste sehrané ;). Víc takových chvil Ti přeji! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nádherné fotografie :) veľmi pekný blog, pozývam ťa aj ku mne - môj blog TU

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejka, taký relax by som brala....pri mojom zhone, ani neviem čo je relaxovať.
    Krásne fotky.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty joooo...Andrejko, to byl super relax.
    Já teď "relaxuji" po návštěvě zubaře a vytržené osmičce v práci. Je to "skvělé"...to si dovedeš jistě představit ☺
    Pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejko no ty jsi můj šálek kávy, přesně takhle musí moje bílá zlatíčka vypadat :-D. Nádherně sladěno, vychutnávej pohodu!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Takto si to predstavujem aj ja, dokonalo štýlový relax. Akurát môžem snívať :), síce som doma a mala by som relaxovať, lebo ma trápia bacily, ale drobizg je chorý tiež, tak mamka môže na relax zabudnúť :) Uži si štýlový relax.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherná ložnice, Andrejko. A ten polštář! Úplně koukám, kdepak jsi vzala takový poklad? Vše je moc krásné, od hrníčků přes tác včetně květiny na nočním stolku. K tomu nádherně nafoceno. Děkuji za pokochání, měj se krásně! S.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sehr schön und sehr gemütlich sieht es bei dir aus liebe Andrea! Ich wünsch dir ein wundervolles Wochenende und hab es fein - Sylvia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...