piatok 10. januára 2014

Pletená taška

Ďalším poukážkovým nákupom bola pletená taška z prírodného materiálu z H & M Home. Tieto veľké prírodné pletené tašky a ich mnohostranné využitie sa mi veľmi páčia . Jednak sú plne funkčné ako taška, sú krásnou prírodnou dekoráciou, môžeme do nich schovať obal kvetináča alebo ich použiť na uschovanie rôznych drobností, ktoré potrebujeme mať po ruke.
Keďže i u nás stále letia hviezdy, trošku som ju upravila a to tým, že som na ňu prišila hviezdu z maslového filcu. Páči sa mi ešte viac.
Pekný deň
Andrea

12 komentárov:

  1. Jo, tak ta se Ti fakt povedla! Hvězda jí pozvedla do přímo nebeských výšin!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi, velmi krásná Andrejko!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj Andy.taška,kabela alebo obal na kvetináč - parádička!!velice sa ni páči,a Tvoj "podpis" na nej ju doviedol k ešte väčšej dokonalosti.pozdravujem,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Souhlasím s Lenkou...až do nebeských výšin. Jak ty to děláš ? si mi nic jiného nezbyde než se do HM HOME jet podívat :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, tá sa mi páči. Dokonca som si na moment myslela, že vlastná ručná práca.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko....taška je opravdu nádherná.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taška je moc pěkná a krásně jsi ji ozdobila. Hezký víkend Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak este len teraz je spravne stylova, ja teda neviem design HM by sa mal zamysliet a povolat ta k dalsej kolekcii, si teda myslim ja!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, hvězdná taška je nádherná ... a len ji moc sluší! Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jůůůů, ta je nádherná !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...