štvrtok 2. januára 2014

Čiapka pre Maťka a malá recyklácia

Je to skôr taký malý pokus o čiapku. Miery mám nahlásené po telefóne a detskú čiapku som nerobila už veľmi dávno. U Vás na blogoch sú vidieť rôzne detské čiapočky s uškami, tak som sa i ja pokúsila o niečo podobne zábavné. 
Aké zvieratko sa mi podarilo to neviem, ale vzhľadom k farbe bavlny asi žabka. 
V tom prípade ušká nie sú uškami, ale očami.
Plechových nádob z rôznych limitovaných sérií čokolád, káv a iných výrobkov mám doma plnú tašku. Prekladám ich už roky a je mi ľúto ich vyhodiť. 
Na Pintereste som videla, že sa dajú krásne nastriekať a ďalej rôzne dozdobiť.
Tu je verzia black & white. Stačila biela farba v spray, vyrezávačka a samolepiaca fólia, ktorá sa používa do políc. 
Takáto krabička sa dá použiť na hocijaké drobnosti a nemusíte ju schovávať do skrinky kvôli rôznym reklamným nápisom. 
Vhodná by bola aj na zabalenie darčeka.

Pekný deň
Andrea

13 komentárov:

  1. Ahoj Andrejko v novém roce!
    Čepička se opravdu moc povedla!!!!
    A přesně nějakým takovým podobným způsobem jsem i já recyklovala starou plechovou krabičku. Ještě jsem na ni pořídila keramickou knopku.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, čiapočka je naozaj žabičkovská.....
    a plechoviek mám aj za 2 ikeácke tašky.....a tiež ich premaľovávam, alebo šmirgľujem, alebo používam ako balenie...jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, je povedená♥ Určitě se bude líbit a razničku mám stejnou. Už jsem taky koumala o vánocích, co vymyslím a s tapetou jsme měly stejný nápad. Ale já lepila dvě dohromady na šňůrku. Pěkný večer Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, nádhera ....čepička i nápad s plechovkama ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko čepička je kouzelná :o) a plechovka --prostě úžasný nápad vypadá to fantasticky :o)
    A ještě Ti musím popřát vše NEJ NEJ NEJ do toho Nového roku ♥♥ Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko,žabičková čapka je super....a nápad s plechovkami je bezva,jsem na tom podobně,taky je mi líto je vyhazovat, díky:-)
    Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko, čepička je moc hezká, ouška roztomilá! A plechovka parádní! Taky jich mám doma dost čekajících na nějaké vylepšení...
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko,
    tyhle zábavné čepičky jsou roztomilé.
    A Ty jsi upletla krásnou- žabí!!
    Moc hezký nápad s plechovkami...
    Přeji Ti krásné dny v novém roce!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko, ta cepicka je uzasna. Zive ji uz vidim na hlavicce miminka. Ta plechovka je vyborny napad a ve Tvem provedeni vypada fantasticky. Miluju tyhle DIY

    Vse nej v novem rocea a at se plni I ta nejtajnejsi prani.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Čiapočka vyzerá úžasne,prerobená plechovka je super.Všetko dobré v Novom roku.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, Ty jsi prostě úžasná... čepka-žabka je skvělá, ale z té plechovky mi spadla brada... ta prostě nemá chybu! Krásný večer, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ciapocka je krasna a dakujeme za gratulaciu na blogu...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...