štvrtok 8. novembra 2012

Netradične

Neviem či je na tvorenie vianočných dekorácií skoro alebo nie, ale keď je inšpirácia a chuť, treba ju zrealizovať. Ja som sa takto inšpirovala opäť na Pintereste s trošku netradičnou ozdobou dverí. Nápad sa mi páčil a mala som aj z čoho tvoriť. Rám je od maminy z povaly natretý farbou na drevo. 
Vešať na dvere ho samozrejme ešte nebudem a možno ani nebude visieť na dverách, ale niekde vo vnútri. Páči sa mi aj to, že s trochou fantázie sa dá použiť celoročne. Samozrejme pokiaľ Vás neomrzí.
Dnes tu mám ešte jeden milý darček od Lucky (dcéra našej susedky Evky), ktorá sa po piatich mesiacoch vrátila z Ameriky. Veľmi si cením, že tak ďaleko myslela aj na mňa a priniesla mi túto nádhernú ozdôbku. Ďakujem...
Pekný deň
Andrea

18 komentárov:

  1. Joj, Andrejko, to je úžasné!!! Tak krásně jednoduché a přitom takové paráda to nadělá!!! Moc se Ti to povedlo! A to cingrlátko, no jéje.. nemám slov... pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Andrejko,

    paráda. Jednoduché a tak přesná vánoční dekorace.

    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne žiarivé farby v klasických Vianočných farbách, skvelé fotky. To svetlo v domčeku ti v dobrom závidím, potom fotky majú šmrnc.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Netradiční v tradičních barvách. Moc povedené.

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka dekorovanie rámikov ma nekonečné možnosti po celý rok, tvoje vianočné je krásne. Pri ozdobe tajím dych, absolútne moja srdcová záležitosť. (a ďakujem aj takto za tvoju morálnu podporu pri spustení blogu). ľuba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubi, tak Ťa ešte raz medzi nami vítam a prajem Ti tu len príjemné chvíle. Andrea

      Odstrániť
  6. Andrejko krása--nádherné vánoční barvičky jsi použila :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak předně děkuji za návštěvu a komentář na mém blogu....přišla jsem na návštěvu i já....a koukám,jaké nádherné věci tu jsou-kornoutky, křeslo,bedýnka.....Hrozně moc mě zaujaly vánoční odobičky-na něco podobného se také chystám-filc je už připravený. Takže díky za inspiraci a hezké tvoření přeji.Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejka,libi se me napad,ale i to,jak jednoduche muze pusibit i utulne,tato kombi barev je spojena s klasickymi vanocemi,ale v jinem podani jako treba huste grilandy z vetvi jehlicnanu.Me se libi,jak jsi to udelala po svem,i kdyz bez cerne a bile kombinace.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejko nádherná a jednoduchá dekorace, přesně v mých oblíbených vánočních barvách, moc se ti to povedlo ............... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko, není co komentovat, je to nádhera!!!A dáreček bych hned brala, nádherný!!!ZdravíRomča

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, super nápad - jednoduché, ale dokonalé! A v super vánočních barvách..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejko, moc se mi líbí nápad s rámečkem - mašle miluji a červená - zelená prostě ke klasickým vánocům patří. Ozdůbka je roztomilá, určitě máš velkou radost! Přeji hezký večer a těším se na Tvé počiny! Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko rámeček je netradíční,ale za to jsi originální!!!!!!Ta ozdůbka je nádherná!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko, dostala si velmi elegantní dárek a tleskám tvé rámové dekoraci. Jednoduché, vkusné a na víc vánočně klasické! Paráda!
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Andrejka..ten ram je bohovsky...tiez som ho nasla na Pintereste ... sikula si velka .)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj zlatíčko...to je překrásný nápad...moc se mi to líbí. Mám pocit, že se malinko budu u tebe inspirovat a vytvořím si takový podobný rámeček do chodby. Děkuji...♥, pa pa Andrejko, Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Andrejko, me se tedy moc libi. Mam neco podobneho v planu do obyvaku, ale jeste musim vydrzet nez budu mit vsechny propriety. Preji Ti krasny vikend, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...