nedeľa 4. marca 2012

Nástenka

Bola to stará korková nástenka, ktorú všetci dobre poznáte. Pracovné prostredie by malo byť tiež pekné, aby sa nám dobre pracovalo. Tak som starú nástenku trošku zrenovovala. Nápad som našla už dávnejšie u Dagi a včera večer som sa pustila do práce. Bude slúžiť na rôzne poznámky, pripomienky, odkazy a samozrejme aj na nejaké tie "moje drobnôstky"...

Tento starožitný stôl mi dala zrenovovať moja mamina k narodeninám. Je menší, ale k mojej práci postačujúci.

Peknú nedeľu Vám prajem
Andrea

9 komentárov:

  1. Andrejko tak to jsou krásné fotečky a nástěnka super nápad ... co jsi prosím dávala pod tu látku ... taky by se mi taková hodila ... asi si ji udělám ...

    ... pěknou nedělku ... Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Deniska, ďakujem za návštevu a komentár a som rada, že sa Ti nástenka páči. Dala som tam vatelín cca 2 cm hrubý.

      Odstrániť
  2. Andrejka, to je skvelý nápad. Veľmi sa mi páči. Musím pouvažovať,kam by som mohla niečo také šikovné zavesiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, máš parádní pracovní koutek, nástěnka je super nápad. Také ti přeji krásnou neděli. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, moc nádherný stůl, tam se musí pracovat! A nástěnka je jako třešnička na dortu!
    Moc se mi líbí, jak si využila ty skřipce při stolování!
    Pohodový zbytek neděle, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko,vyzvedni si u mě na blogu ocenění.
    Stůl je moc krásný.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je skvělá nápad vidíš holky jak jste šikovný,další supr věcička k tvoření,tobě se moc povedla-krása!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Great Pictures, beautiful pillowframe and you have a very nice writing desk......greetings Marjon

      Odstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...