streda 11. januára 2012

Prešívaná deka

Včera som bola pracovne v meste a pri tej príležitosti som vbehla do JYSKU. Ešte majú výpredaje, tak som popozerala. Do oka mi padla prešívaná deka, ktorá sa v štýle trošku, ale ozaj len trošku podobá na prešívanú deku z GG. Neodolala som a kúpila som ju. Bola v akcii a čo je doma to sa počíta. Pevne verím, že časom pre ňu nájdem uplatnenie...




Andrea




3 komentáre:

  1. Hihi, tak tejto deke som neodolala ani ja :)))) A pribalila som si k nej aj vankúšik. A keď som ju kupovala, už som vedela, kde bude jej miesto - na posteli. Je síce krížom cez posteľ, takže zakrýva len paplóny, ale aspoň vidno moju "zbierku" vankúšikov:)))
    Krásny večer!
    Ika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáááj, a zabudla som pochváliť vankúšik! V bielej farbe vyzerá skvostne!
    Ika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Ika, som rada, že sa aj Tebe deka páčila a neodolala si jej. Ale nemala som dosť času a vankúš som tam neobjavila. Ako vidím musím sa tam vrátiť a doplniť svoj nákup. Ďakujem za informáciu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...